محمد آبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه بوکسور جوان و آینده دار با برتری در دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی به فینال راه یافتند و با مسجل کردن مدال نقره خود برای رسیدن به مقام قهرمانی به روی رینگ می روند.
وی بیان کرد: در دیدارهای نهایی امروز در وزن 75 کیلوگرم مهدی ماکویی از آذربایجان غربی به مصاف محمدعلی نجفی از کرمانشاه می رود و در وزن 81 کیلوگرم حسین دانشور دیگر نماینده استان در مقابل عادل نجفی از چهار محال و بختیاری مبارزه می کند.
آبی گفت: در دیگر مبارزه امروز محمد عزیزی در وزن 91 کیلوگرم طوفان شریفی حریفی از استان زنجان را پیش رو دارد.
وی با اشاره به اینکه هر سه این بازیکنان تجربه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارند، افزود: ماکویی در سال 1395 کاپیتان تیم ملی نوجوانان نیز انتخاب شد، محمد عزیزی یکی از گزینه های حضور در جاکارتا بود ولی به دلیل کاهش سهمیه ایران کنار گذاشته شد و دانشور نیز همواره مورد توجه کادر فنی تیم ملی بوده است .
آبی گفت: تعامل و همکاری خوبی بین هیات بوکس و مسوولان دانشکده قاضی طباطبایی در برگزاری نخستین دوره پیکارهای دانشجویان انجام شده و رضایت ورزشکاران و تیم های شرکت کننده از 28 استان کشور به خوبی جلب شده است.
به گزارش ایرنا شب گذشته در مبارزات ماقبل فینال 40 بوکسور در اوزان دهگانه به روی رینگ رفتند که بازنده ها به مقام سوم مشترک رسیدند و نفرات برنده برای کسب عنوان اول و دومی /امروز جمعه/ به مصاف هم می روند.
12 داور ملی و بین المللی قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند و حضور دانشجویان قهرمان و ملی پوش بار فنی و کیفی این دوره از رقابت ها را افزایش داده است.
مسابقات بوکس دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 92 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور در 25 تیر ماه جاری آغاز شد.
آذربایجان غربی با پنج دانشجوی بوکسور به مربیگری محمدرضا شاطرلو و طاهر جباری در این دوره از رقابت ها حضور دارد.
دانشگاه فنی و حرفه ای، فدراسیون بوکس، اداره کل ورزش و جوانان و هیات بوکس آذربایجان غربی در برگزاری این مسابقات مشارکت می کنند.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.