حمیدرضا قبایی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیکارها 40 بوکسور در اوزان دهگانه به روی رینگ رفتند که بازنده ها به مقام سوم مشترک رسیدند و نفرات برنده برای کسب عنوان اول و دومی /امروز جمعه/ به مصاف هم می روند.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون بوکس ایران با اشاره به فینالیست های پنج وزن اول این مسابقات، گفت: در وزن 49 کیلوگرم علی بغلانی از اروند و مهدی حبیبی از کرمانشاه، در وزن 52 کیلوگرم محمد فیروزی از فارس و امین محمدزاده از مازندران، در 56 کیلوگرم محمدجاسم یار احمدزهی از سیستان و بلوچستان و محمد ابراهیمی فر از لرستان، در وزن 60 کیلوگرم محمد کمالی از زنجان و حسین جدی از کرمانشاه و در وزن 64 کیلوگرم مسلم مسعودی از سیستان و بلوچستان و سینا عبدالملکی از کردستان به مصاف هم می روند.
وی ادامه داد: همچنین در وزن 69 کیلوگرم مهدی سرباز از توابع تهران و سید دانا اسماعیل زاده از کردستان، در وزن 75 کیلوگرم مهدی ماکویی از آذربایجان غربی و محمدعلی نجفی از کرمانشاه، در وزن 81 کیلوگرم حسین دانشور از آذربایجان غربی و عادل نجفی از چهار محال و بختیاری، در وزن 91 کیلوگرم محمد عزیزی از آذربایجان غربی و طوفان شریفی از زنجان و در وزن به اضافه 91 کیلوگرم سینا مقیاسی از لرستان و سعید محمدقاسمی از توابع تهران به فینال پنج وزن بعدی راه یافتند.
وی با بیان اینکه 12 داور ملی و بین المللی قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند، اضافه کرد: حضور دانشجویان قهرمان و ملی پوش بار فنی و کیفی این دوره از رقابت ها را افزایش داده است.
وی میزبانی این دوره از رقابت ها را خوب اعلام کرد و افزود: اعضای کادر فنی تیم ملی نیز برای انتخاب نفرات برتر و دعوت به اردوی تیم ملی دانشجویان در سالن هستند و برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی روسیه از هم اکنون برنامه ریزی می کنند.
به گزارش ایرنا مسابقات بوکس دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 92 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور در 25 تیر ماه جاری آغاز شد.
آذربایجان غربی با 6 دانشجوی بوکسور به مربیگری محمدرضا شاطرلو و طاهر جباری در این دوره از رقابت ها حضور دارد.
دانشگاه فنی و حرفه ای، فدراسیون بوکس، اداره کل ورزش و جوانان و هیات بوکس آذربایجان غربی در برگزاری این مسابقات مشارکت می کنند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.