به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عبدالله چمن‌گلی در بیست‌وچهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با موضوع فراغت برگزار شد با اشاره به اجرای ۶۰۰ برنامه در حوزه جوانان و ورزش در هفته جوان در استان گفت: تجلیل از ۴۹ نخبه استانی در  حوزه ورزش و جوانان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با موضوع بازی های بومی و محلی در سیلوانا، مسابقه انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری و مسابق دو جانبه بوکس بین میاندوآب و جمهوری آذربایجان از مهم ترین برنامه های برگزار شده در هفته جوان در آذربایجان غربی بود.

وی با بیان این که برای اشتغالزایی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است تصریح کرد: در این راستا جلسه‌ای با مدیران صندوق کارآفرینی امید برگزار می شود تا راهکارهای تسریع در روند تخصیص این تسهیلات بررسی شود.

چمن گلی اظهار کرد: بی توجهی به استعدادیابی، یکی از ضعف های بززگ ورزش در کشور است و ما در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از استعدادیابی رشته والیبال در زمان ریاست یزدانی خرم که به موفقیت کنونی ختم شده، الگو گرفته و آنرا سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: کشور نیازمند نشاط، شادی و سلامتی دارد و باید شاخص آن را بالا ببریم و در این راستا محوریت برنامه های امسال ورزش و جوانان آذربایجان غربی، توجه به محلات و حاشیه شهرها است.

چمن گلی با بیان این که یکی‌از نقاط قوت ورزش و جوانان استان، همکاری با سایر دستگاه های اجرایی است خاطرنشان کرد: ۳۳۰ سالن در اختیار همین اداره بوده و ۷۰ سالن نیز اجاره داده شده است و حاضریم همه نوع همکاری و تعامل برای افزایش سرانه ورزشی و حضور اقشار مختلف در ورزش را انجام دهیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 938518
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.