یک استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی گفت: نقطه تمرکز عملیات روانی دشمن در برهه کنونی علیه کشورمان، مایوس کردن مردم از نظام اسلامی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، دکتر فخرعلی قلیزاده در همایش فصلی ناظرین امین شورای نگهبان درشهرستان سلماس که بمناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل نهاد مقدس شورای نگهبان در کشور برگزار شد، با اشاره به تقابل نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی طی سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ گفت: هنر بزرگ امام راحل ایجاد جبهه مستحکم دینی و الهی در مقابل جبهه کفر و نفاق بود و یکی از مسائلی که حقانیت نظام ما را اثبات میکند نوع دشمنی انها با جمهوری اسلامی است که از ایجاد ناامنی و درگیری های مرزی و جنگ داخلی شروع شده و اکنون به ایجاد ناامنی اجتماعی و برهم زدن اوضاع اقتصادی تداوم پیدا کرده است.

قلیزاده با اشاره به محور چالش های نظام سلطه برای مقابله با ایران افزود: چالشهای سیاسی در سطح داخلی و خارجی، امنیتی, فرهنگی, اقتصادی و نهایتا نظامی از جمله محورهای چالش آفرینی دشمنان برای ایران اسلامی است که بحمدلله با بصیرت و مقاومت برخی از آنها را پشت سر گذاشته و از بقیه نیز عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به ناتوانی دشمن از ضربه زدن نظامی به کشور، اذعان کرد: مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح تاکنون از چالشهای نظامی با سربلندی بیرون امده اند و با رهبری مقام معظم رهبری به راه خود همچنان ادامه خواهند داد .

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در آذربایجان غربی تصریح کرد: هدف از تمام این چالش ها مایوس نمودن ملتهای مسلمان و خصوصا ملت فداکار ایران از اسلام, یعنی مایوس شدن در باورها و اعتقادات و امیدهای مردم نسبت به دین مبین اسلام است.

قلیزاده بیان کرد: جنگ نرم و عملیات روانی که اکنون توسط دشمن در حال انجام است در راستای ناامیدسازی مردم از نظام اسلامی و ناکارامد نشان دادن ان است و مسئولین ما باید بیش از پیش نسبت به این مسئله حساسیت به خرج دهند تا از حیله های استکبار در امان بمانیم.

مجتبی زارع مسئول دفتر شورای نگهبان در سلماس نیز در این همایش با اشاره به هجمه سنگین دشمن علیه نهادهای انقلابی کشور از جمله شورای نگهبان طی چندسال اخیر، اظهار کرد: مهمترین هدف دشمن علیه شورای نگهبان زیرسوال بردن جمهوریت و اسلامیت نظام است  تا با ایجاد این شبهه عوامل خود را به مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ دهند.

زارع بیان کرد: دومین هدف از این هجمه جلوگیری از اسلامیت قوانین نظام و سوق دادن آن به سمت سکولاریزه کردن قوانین کشور است و جدایی دین از سیاست ولی در این اقدام  ناموفق اند چراکه مردم ایران با جان و دل به این نظام دل بسته اند و بابصیرت و اگاهی از بیعت با ولایت کوتاه نیامده و نخواهند آمد .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.