به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم روز شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا کرمان افزود: سازمان ها و نهادهایی مانند خبرگزاری ایرنا باید زمینه معرفت افزایی و اعتماد مردم به مسئولان را فراهم کنند تا اقدامات شان را با آرامش دنبال کنند.
وی گفت : ایجاد امید و نشاط و آرامش بخشی به فضای جامعه سیاست نظام است و تاکید مقام معظم رهبری این هست که آنچه که موجب یاس و ناامیدی در جامعه می شود پرهیز شود.
حجت الاسلام تارم تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی نهاد رسمی است که دغدغه مردم و نظام را دارد و اخبار و گزارش های آن را تا جایی که رصد کرده ایم، در حل مشکلات راهگشا بوده است.
امام جمعه بردسیر با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه ها است تصریح کرد: هرجا تسلط سیاسی و نظامی محقق شود از قبل با تسلط خبری زمینه آن فراهم شده است.
این استاد دانشگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با برجام افزود: سخنان معظم له منشور جامع و کاملی بوده که بر اساس آن مسئولان می توانند اهدافشان را تحکیم کنند.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: اگر اروپا و سایر طرف های دیگر بر تعهداتشان پایبند باشند، نظام تصمیم به خروج از برجام ندارد.
*کارخانه های صنعتی در بردسیر اشتغال ایجاد کرده اند
امام جمعه با اشاره به فعالیت چند کارخانه صنعتی در شهرستان بردسیر گفت: این مجموعه ها موجب اشتغال 700 نفر در این شهرستان شده است که در کاهش بیکاری منطقه بسیار موثر بوده است.
در این دیدار رئیس خبرگزاری ایرنا کرمان نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه کرد.
شهرستان بردسیر در در 60کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.