به گزارش ایرنا صلاح الدین قادرزاده روز سه شنبه در جشن فارغ التحصیلی 45 نفر از دانشجویان دانشکده پرستاری بوکان، افزود: 30 هکتار زمین برای ساخت مجتمع آموزش عالی شهرستان بوکان در نظر گرفته شده ولی در حال حاضر تنها سه هکتار آن در حال آماده سازی است.
وی ادامه داد: بوکان دارای ظرفیت های خوبی در زمینه توسعه دانشگاهی دارد و تمام استادان دانشکده پرستاری این شهرستان ساکن هستند.
قادرزاده افزود: در ساختمان جدید مجتمع آموزش عالی سلامت بوکان علاوه بر رشته پرستاری رشته های دیگر پیراپزشکی ایجاد می شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 120 نفر از دانشجویان این دانشکده فارغ التحصیل شده اند، افزود: یکی از ویژگی های حرفه پرستاری این است که هیچ گاه از تحصیل علم دور نخواهند شد و فراغت از تحصیل دانشگاهی به منزله فراغت از تحصیل علم و کسب مهارت های روز است.
امام جمعه بوکان نیز در این مراسم به ذکر تشابه های فعالان عرصه سلامت و روحانیان پرداخت و گفت: پزشکان و پرستاران بر سلامت جسمانی و روانی اعضا جامعه تاثیر مستقیم دارند و روحانیان نیز برای سلامت معنوی جامعه تلاش می کنند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده بر لزوم تسلط و حاذق بودن در کار و پیشه به خصوص در مشاغلی که با جان و سلامتی انسان ها ارتباط دارد، تاکید کرد و افزود: پرستاران و افرادی که با سلامت جامعه سر و کار دارند، باید اطلاعات به روز داشته باشند.
به گزارش ایرنا در حال حاضر 154 نفر دانشجو در دانشکده پرستاری بوکان مشغول به تحصیل هستند؛ بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و علمی و کاربردی است و در آنها بیش از چهار هزار نفر مشغول به تحصیل هستند.
7510/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.