رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت:دانشجویان به عنوان تاثیرگزارترین قشرجامعه موجب ارتقا و توسعه کشور می شوند.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حسین حسین زاده  در مراسم جشنی که به مناسب روز دانشجو در دانشگاه پیام نور ارومیه با حضور مسئولین برگزار شد به نقش کلیدی دانشجویان درجامعه کنونی  اشاره کردو افزود: دانشجویان به عنوان تاثیرگزارترین قشرجوان جامعه مطمعنا باقلم ودانش وتفکرشان موجبات ارتقای کیفیت درامورات مختلف فرهنگی ،علمی،سیاسی جامعه  و توسعه کشور خواهندشد.

رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه به رسالت دانشجویان در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت:مهمترین وظیفه دانشجویان درجامعه کنونی تلاش بی وقفه برای کسب علم ودانش وبه دنبال آن استفاده مفید و مناسب ازدانش کسب شده درجهت حل مسائل ومشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: ۱۶آذر سال 32 دانشجویان به خصوص۳شهید دانشجو اتفاقی رارقم زدند که تاریخ ساز و ماندگار شد وامروز نتیجه آن را باصلابت گرامی می داریم.

حسین زاده افزود: دانشجویان قشر تاثیرگزار جامعه هستند بایدقدر این امنیت رابدانند و پیش ازگذشته به صورت وجودی و عملیاتی قدردان خون شهدا باشند ودر سنگر علم ودانش بیشتر ازگذشته برای جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه به مشکلات دانشگاه اشاره کرد و افزود:در سال های گذشته دانشگاه پیام نور باکاهش دانشجو و چالش مشکل مالی روبرو بوده است امیداست با افزایش بودجه دانشگاه این کمبودهاجبران شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.