رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان خوی گفت: خبرنگاران با نگاه تیزبینانه کج روی های موجود در جامعه را گوشزد و اصلاح می کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علیرضا لطفی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با نگاه تیزبینانه و نقادانه کجروی های موجود در جامعه را گوشزد و اصلاح می کنند.

وی بابیان اینکه خبرنگاران برای ارسال اخبار زحمات فراوانی می کشند تصریح کرد: این قشر جزو مظلوم ترین قشرهای جامعه هستند.

لطفی تاکید کرد: جا دارد مسئولان امر در مورد معیشت و مسکن خبرنگاران اهتمام جدی داشته باشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوی همچنین اخلاق مداری را جزو وظایف اولویت دار اصحاب رسانه برشمرد و گفت: باید نقد و انتقاد براساس اخلاق مداری و حفظ جایگاه و احترام افراد صورت تا خدای ناکرده جامعه به سمت بی اخلاقی سوق پیدا نکند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی را با داشتن شعبه چایپاره و دانشکده سما از بزرگترین و با کیفیت ترین و مجهزترین دانشگاه های استان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این دانشگاه با ۱۲۱ هیات علمی و کارگاه های مجهز از پیشرفته ترین دانشگاه های کشور است.

رییس دانشگاه اسلامی واحد خوی از تلاش های دانشگاه در راستای تبدیل علم به ثروت خبرداد و گفت: در حال حاضر دو شرکت دانش بنیان داریم که تلاش می شود تعدادشان افزایش یابد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران شهرستان خوی تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با بیش از ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری از پیشرفته ترین دانشگاه های کشور محسوب می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.