رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه از کمبود بودجه دولتی در این دانشگاه خبر داد.

 حسین حسین زاده یاسوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه به علت کمبود بودجه دولتی دانشگاه پیام نور خدمات قابل توجهی به دانشجویان ارائه نشده و دانشگاه معذور از ارائه خدمات در شان دانشجو بوده است.

وی در خصوص افزایش شهریه های دانشگاه پیام نور افزود: افزایش شهریه دانشگاه پیام نور سالانه و متفاوت تر از دیگر دانشگاه ها بوده و با کمترین درصد افزایش سالیانه طبق مصوبه هیات وزیران و هیات امناء دانشگاه انجام می شود.

حسین زاده با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویی نسبت به تعداد دانشجویان  یارانه رفاهی خیلی کمی ارائه می دهد خاطر نشان کرد: به دلیل یارانه خیلی کم در صندوق رفاهی دانشجویان، هر ترم 15 الی 20 روز توانایی ارائه ژتون های غذایی را داریم و این بودجه فقط کفاف 20 روز ژتون های غذایی را می دهد.

وی ادامه داد: ارائه ژتون های غذایی همه ساله با شروع ترم جدید به میزان اعتبار اختصاصی یارانه صورت می گیرد.

حسین زاده در رابطه تعداد اساتید این دانشگاه گفت: در این دانشگاه 579 استاد حق التدریس و 13 نفر هیات علمی در این دانشگاه مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه با بیان اینکه 144 رشته تحصیلی در این دانشگاه تدریس می شود اظهار کرد: از این تعداد 131 رشته کارشناسی و 13 رشته کارشناس ارشد بوده که از این بین نیز 34 رشته ریاضی و فنی، 39 رشته علوم تجربی و 85 رشته علوم انسانی تدریس می شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.