حجت الاسلام یاسر آقا محمدی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مهاباد بیان کرد: امام راحل و رهبری مظهر امید و شجاعت هستند و در سایه تدابیر مدبرانه آنان، ایران مقتدارنه در مجامع جهانی حضور داشته است.
وی با اشاره به اینکه دستاوردهای 40 ساله انقلاب انکارناپذیر است، ادامه داد: اکنون دشمن برای مبارزه با ملت ایران اتحاد ملی را مورد هدف قرار داده و با ایجاد یاس و توطئه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و دشمنی بین مردم است.
حجت الاسلام آقا محمدی شبه افکنی در خصوص مکتب سیاسی امام راحل را یکی از راهکارهای دشمن برای به چالش کشاندن انقلاب ایران دانست و افزود: بر این اساس حول محور ولایت مطلقه فقیه باید برای خنثی کردن توطئه های دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم و پاسخ مناسب برای شیطنت های آنان داشته باشیم.
وی تاکید کرد: ملت ایران در کنار مسوولان همواره در مقاطع مختلف انقلاب در کنار رهبری و نظام بوده و خون هزاران شهید گلگون کفن شاهد عینی این ادعاست.
مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) طی سال جاری در ساعت 10:3 روز سیزدهم خرداد در مسجد جامع مهاباد برگزار می شود.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.