منوچهر نوریان در حاشیه زیارت بارگاه منور رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: 42 سال دارم و هم اکنون کارمند سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان و دبیر هیات دوچرخه سواری این استان هستم.
وی افزود: 11 خرداد ماه به قصد پیمودن مسیر حرم امام راحل تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) سفر خود را از همدان آغاز کردم تا یکهزار و 400 کیلومتر را با دوچرخه طی کنم.
وی اظهار کرد: 2 روز در تهران ماندم و 14 خرداد ماه مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) حرم امام راحل را زیارت و به سخنرانی رهبر کبیر انقلاب گوش سپردم.
نوریان گفت: پس از اتمام زیارت به قصد پیمودن مسیر حرم امام راحل تا حرم مطهر رضوی با شعار 'هوای پاک و ترویج دوچرخه سواری' رکاب زدن خود را از مسیر شمال کشور به سوی مشهد آغاز کردم.
دبیر هیات دوچرخه سواری استان همدان افزود: در طول مسیر از استان های شمالی کشور عبور کرده و در برخی راه ها به خاطر دشواری مسیر با مشکلاتی مواجه شدم که مردم در این سفر همواره به یاریم شتافتند.
وی اظهار کرد: به طور میانگین روزانه 10 تا 12 ساعت رکاب می زدم و 30 لیتر آب می نوشیدم، در این سفر تمام وسایل مورد نیاز را نداشتم و با توکل به خدا مسیر حرم تا حرم را به تنهایی رکاب زدم.
نوریان گفت: صبح امروز وارد مشهد مقدس شدم و بلافاصله به پابوس حضرت امام رضا (ع) رسیدم تا نذر من مورد قبول آن حضرت قرار گیرد.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.