به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهارکرد: تلاش و از خودگذشتگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس امروز باعث سربلندی و عزت مردم ایران اسلامی در دنیا و کشورهای اسلامی شده و همه وظیفه دارند تا یاد و راه امام را زنده نگاه دارند.
وی افزود: امروز اندیشه‌های ناب و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی در جهان طنین‌انداز شده است و ستاد های بزرگداشت امام خمینی(ره) وظیفه دارند تا برای معرفی این شخصیت بزرگ به‌ عنوان الگویی برتربرای تمامی آزادیخواهان جهان تلاش کنند.
مرسل پور گفت : همچون سال های گذشته ، سه هزار نفر از مردم ولایتمدار شهرستان قرچک با حضور در مراسم 14 خرداد در حرم مطهر امام راحل ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب با مقام عظمای ولایت میثاقی دوباره خواهند داشت.
فرماندار قرچک گفت: امام و هدایت های ایشان امنیت، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد و تحول و پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی ایشان است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.