سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: محور تمام برنامه های سازمان ها باید پرداختن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره )که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد افزود: باتوجه به همه هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی باید محور تمام برنامه ها و نشست ها پرداختن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

 وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دارند تصریح کرد: بیش از 70 درصد از جوانان و مردم در زمان انقلاب و قبل انقلاب حضور نداشته و اطلاعاتی از زندگی و وضع مردم در آن زمان ندارند و این توجه باعث آشنایی بیشتر مردم با اقدامات انجام شده در آن زمان می شود.

وی انقلاب را شبیه ماشین پر سرعت در حال حرکت دانست و خاطر نشان کرد: یک ماشین برای حرکت به سوخت نیاز دارد و سوخت انقلاب مراقبت از ارزش های انقلاب و تاکید بر عوامل پیروزی آن که نشات گرفته از مکتب اسلام و امام حسین (ع)است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به لزوم شخصیت شناسی امام راحل به نسل جوان افزود: هر ساله برنامه های ارتحال امام برگزار می شود ولی در خصوص شناساندن خود امام و وصیت نامه امام کم کاری شده و باید امسال متفاوت تر از سال های گذشته به بحث امام شناسی توجه شود.

شکرنیا با تاکید به اینکه 15 خرداد سال42 نقطه شروع انقلاب اسلامی است اظهار کرد: برنامه های 15خرداد باید مستقل برگزار شود و نباید با مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ادغام شود.

وی در خصوص برنامه هایی که به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ،یوم الله 15 خرداد،روزجهانی قدس و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراستان برگزار می شود گفت: 11 کارگروه در حوزه های سیاسی،فرهنگی و هنری،اقتصادی و دفاعی،امنیتی،بین المللی، روستایی و عشایری،جوانان و زنان و تشکل های مردم نهاد علمی و فناوری برنامه های همچون معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی،نمایشگاه ها، همایش ها و حضور در راهپیمایی را برگزار خواهند کرد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.