به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، معاونین، مدیران ارشد و روسای دفاتر استانی و شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت: کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کل کشور امروز در آستانه 9 دی ، روز 'بصیرت و میثاق امت با ولایت' و همچنین آغاز فعالیت های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محضر امام خمینی(ره) گرد هم آمده اند تا باری دیگر میثاق و پیمانی دوباره با آرمان های والای ایشان ببندند.
نصرت الله لطفی با بیان اینکه عدد 40 در فرهنگ اسلامی بیانگر پختگی و تکامل است افزود: عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهدا امسال در آستانه 40 ساله شدن است و باید به شکرانه این نعمت الهی همگان در جریان افتخارات نظام در طول چهار دهه گذشته قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه 85 درصد جمعیت فعلی کشور در زمان پیروزی انقلاب هنوز به دنیا نیامده و یا بسیار کم سن بودند اظهار کرد: کارکنان شورای تبلیغات اسلامی در طول یک سال آینده باید کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نظام اسلامی را در حوزه های ارزشی به گوش مردم بخصوص جوانان برساند.
لطفی ادامه داد: بازگو کردن افتخارات نظام اسلامی امروز که کشور با جنگ گسترده مجازی و شبهه افکنی مواجهه شده از اهم واجبات برای حفظ نظام است.
وی به شعار فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: این سازمان شعار' افتخار به گذشته و امید به آینده' را در جهت ایجاد شور و نشاط بیشتر برای امیدوار کردن مردم به آینده و حفظ نظام اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.
لطفی در ادامه به برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یوم الله 9 دی اشاره کرد و عنوان داشت: متاسفانه دیده می شود عده ای در داخل کشور به دنبال تطهیر مجرمان اصلی فتنه سال 88 هستند از این رو برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جهت هشدار دادن این موضوع به مردم است.
وی تاکید کرد: همگان باید بدانند که نظام اسلامی با کسانی که خیمه امام حسین(ع) را به آتش می کشند، به امام خمینی(ره) توهین می کنند و به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند هرگز کنار نخواهد آمد.
خبرنگار: امیر جعفری انتشااردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.