به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه که در شعبه باقرآباد و قرچک افتتاح شد، دستاوردهای بسیج در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
جانشین فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور به نمایش گذاشتن دستاوردهای بسیج، فرهنگ‌سازی مصرف محصولات و خرید کالای ایرانی و حضور بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی برپا شده است.
علی‌اصغر شهیری افزود: بسیجیان شهرستان قرچک به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی وارد میدان شده و با تولیدات محصولات مختلف، توانمندی خود را در این عرصه نیز به نمایش گذاشته و گوشه از این تولیدات را در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادند.
وی بیان کرد: فرهنگ بسیج، نه تنها در دوران هشت سال دفاع مقدس که در دوره های مختلف سازندگی و مقابله با تهدیدات نرم و اقتصادی دشمن کارآمدی خود را نشان داده و باعث شده تا انقلاب با هدایت های رهبر معظم انقلاب به مسیر رو به رشد خود ادامه دهد.
شهیری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت وجود دو نعمت بزرگ ولایت فقیه و تفکر بسیجی توانسته در برابر زیادی خواهی دشمنان نظام، انقلاب و اسلام ایستادگی کرده و به حرکت خود ادامه دهد.
نمایشگاه هفته بسیج تا پنجم آذرماه در حوزه حضرت صدیقه کبری (س) باقرآباد و امام حسین (ع) قرچک پذیرای علاقمندان است.
29 آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نام دارد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.