آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز شهیدی در گمنامی روی دستان مردم کرمانشاه تشییع شد که 30 سال از شهادتش می گذرد.
وی افزود: این تشییع بی معنا نیست بلکه به مفهوم آن است که راه شهدا را باید محکمتر از گذشته ادامه داده و بر صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاییم.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران که در دنیا نمونه و کم نظیر است حاصل خون مطهر شهدایی است که جان خود را به عنوان عزیزترین سرمایه اشان فدا کردند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: ادامه راه شهدا چیزی جز سعادت در دنیا و آخرت و پیروزی و موفقیت به همراه ندارد بنابراین همه باید دنباله رو شهیدان باشیم.
وی یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به همه ما تکلیف کرده که باید شهدا و خانواده هایشان را گرامی بداریم چرا که آن ها ای کشور را از دست دشمنان حفظ کردند.
آیت الله علما در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان و به برکت خون مطهر همین شهداست که روز به روز بر اقتدار و جایگاهش در دنیا افزوده می شود و پیروزی از ولایت فقیه نیز این اقتدار را برای ما نگه می دارد.
استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.