باقر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 538 نفر از کل مصدومان سوانح رانندگی مربوط به تصادف های شهری و 518 نفر مربوط به تصادف های جاده ای بودند که 495 مصدوم سوانح رانندگی شهری و 454 مصدوم سوانح جاده ای در مراکز درمانی بستری شدند.
وی ادامه داد: از 24 اسفندماه گذشته تا صبح امروز / 14 فروردین/ سه هزار و 648 ماموریت توسط کارکنان اورژانس در آذربایجان غربی انجام شده که از این تعداد 824 ماموریت مربوط به تصادف های شهری و جاده ای بوده است.
وی اظهار کرد: تعداد بستری شدگان سوانح رانندگی نوروزی در آذربایجان غربی طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64 درصد بیشتر بوده و تعداد کل ماموریت ها و ماموریت های مربوط به تصادف های نوروزی نیز به ترتیب رشد 14 و 48 درصدی داشته است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که روند افزایشی تصادفات، مصدومان و ماموریت های اورژانسی نوروز امسال با رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان در طول سال به روند کاهشی تغییر یابد.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی طی سال جاری 76 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای این استان راه اندازی شده است؛ این طرح از 24 اسفند سال 1396 آغاز شده است و تا 15 فروردین سال جاری / فردا/ ادامه می یابد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.