باقر بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین 32 نفر با تشخیص کادر درمانی به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.
وی اضافه کرد: از کل مصدومان سوانح رانندگی 162 نفر مربوط به تصادف های شهری و 155 نفر مربوط به تصادف های جاده ای بوده اند.
وی اظهار کرد: 147 مصدوم سوانح رانندگی شهری و 138 مصدوم سوانح جاده ای نیز بستری شده اند.
وی ادامه داد: از 25 اسفندماه گذشته تا چهارم فروردین ماه جاری هزار و 534 ماموریت توسط کارکنان اورژانس در آذربایجان غربی انجام شده که از این تعداد 255 ماموریت مربوط به تصادف های شهری و جاده ای بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد ماموریت های تصادفی جاده ای در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد بیشتر ولی تعداد ماموریت های تصادفی شهری در این مدت 17 درصد کمتر شده است.
بهرامی با قدردانی از همراهی رسانه ها در ایام نوروز اظهار کرد: امیدواریم با همراهی رانندگان، سرنشینان خودرو و پرهیز از عجله و شتاب در سفر شاهد کاهش روزافزون تعداد ماموریت ها، مصدومان و بستری شدگان حوادث رانندگی در استان باشیم.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی امسال 69 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای آذربایجان غربی فعالیت می کنند که از این تعداد 40 پایگاه جاده ای بوده و 29 پایگاه در داخل شهرها به خدمت رسانی می پردازند.
475 نفر نیز در ایام نوروز در پایگاه های اورژانس سراسر آذربایجان غربی حضور دارند.
طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در استان ادامه می یابد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.