باقر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 93 مورد مربوط به تصادف های شهری و 48 مورد مربوط به تصادف های جاده ای بوده است.
وی اضافه کرد: با اعزام ماموران اورژانس به صحنه های تصادف، 183 مصدوم تصادف به مراکز درمانی منتقل شده اند که از این تعداد نیز 101 نفر مصدوم تصادف های شهری و 72 نفر مصدوم تصادف های جاده ای بودند.
وی اظهار کرد: پس از انتقال این مصدومان به بیمارستان، 19 نفر به صورت سرپایی مداوا و 154 نفر در مراکز درمانی بستری شدند.
وی ادامه داد: کل ماموریت های تصادفی و غیرتصادفی طرح نوروزی امسال اورژانس در استان به 915 مورد می رسد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: امسال مورد فوتی سرصحنه در جاده های استان گزارش نشده که امیدواریم این امر در مدت اجرای طرح نوروزی و طول سال ادامه یابد.
بهرامی افزود: همراهی مردم، مسافران و همراهان افراد حادثه دیده در این مدت با ماموران امدادی بسیار خوب بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
وی افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی رسانه ای در این خصوص بسیار مهم بوده که باید در این راستا از اصحاب رسانه قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی امسال 69 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای آذربایجان غربی فعالیت می کنند که از این تعداد 40 پایگاه جاده ای بوده و 29 پایگاه در داخل شهرها به خدمت رسانی می پردازند.
475 نفر نیز در ایام نوروز در پایگاه های اورژانس سراسر آذربایجان غربی حضور دارند.
طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در استان ادامه می یابد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.