رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی 22 بهمن محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای شهرستان ارورمیه  فردا اعمال می شود.

سرهنگ سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در خصوص محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در ارومیه  افزود: میدان چی چست به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع خیابان شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع خیابان شهید منتظری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر خیابان عطایی به سمت خیابان امام، خیابان سرداران به سمت خیابان امام از جمله مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی در 22 بهمن امسال است.

وی ادامه داد: پنجراه به سمت میدان انقلاب، از تقاطع سه راه کاشانی به سمت میدان انقلاب و کلیه کوچه ها و معابر منتهی به میدان ولایت ففیه ، خیابان امام ، مسیر اصلی راهنمایی، میدان انقلاب نیز از جمله دیگر مسیرهایی است که محدودیت ترافیکی در این روز در آنها اعمال می شود.

سرهنگ سعیدی اظهار کرد: این محدودیت ها از ساعت 8 صبح روز یکشنبه تا پایان آیین راهپیمایی ادامه می یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پارک کردن خودرو و تردد موتورسیکلت و دوچرخه در این مسیرها نیز ممنوع بوده و این خودروها در صورت مشاهده به پارکینگ منتقل می شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.