سرهنگ علی‌اکبر نصیری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: به مناسبت روز ارتش برای تسهیل در عبور و مرور، محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان در نظر دارد در راستای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان ممنوعیت ترافیکی در روز ارتش اجرا کند افزود: به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، بروز حوادث رانندگی این محدودیت‌ها از ساعت 6:30 صبح سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه جاری در کرمان آغاز می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان گفت: فردا تردد در بلوار ابراهیم خلیل‌الله حد فاصل بلوار پیروزی و میدان خواجوی کرمانی و بالعکس ممنوع است.

نصیری افزود: تردد از میدان علی‌بن ابیطالب‌(ع) به سمت میدان خواجوی کرمانی و بالعکس و همچنین از سه‌راهی 17 شهریور در خیابان سرباز به سمت میدان خواجوی کرمانی و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: مسیر سه‌راهی ادیب به سمت بلوار 22 بهمن و بالعکس و همچنین مسیر سه‌راهی سلمان فارسی به سمت خیابان سرباز نیز در طرح محدودیت ترافیکی قرار دارد و مسدود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان تصریح کرد: عبور و مرور خودرو از تقاطع نیمه شعبان به سمت میدان خواجوی کرمانی نیز که محل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح است با ممنوعیت تردد مواجه خواهد بود.

نصیری اظهار داشت: این محدودیت‌ها فردا از ساعت 6:30 صبح تا پایان مراسم روز ارتش برقرار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619888
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.