به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: به دنبال اطلاع پلیس از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع با تشکیل پرونده و اعزام اکیپ ویژه کلانتری در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، محل فعالیت این فرد و دیگر همدستش شناسایی و با هماهنگی قضایی عملیات دستگیری آن ها با موفقیت انجام گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تاکید کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهمان که در حال بسته بندی مواد مخدر بودند ، مقداری مواد افیونی، 86 عد پایپ استعمال مواد، ترازوی مخصوص توزیع، چاقو و قمه کشف شد.

** افزایش محدودیت برای نوگواهینامه‌ها از ابتدای سال 96
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به صدور شش هزار انواع گواهینامه در سال گذشته در استان گفت: برابر دستورالعمل جدید ابلاغ شده از پلیس راهور ناجا محدودیت های اعمال شده برای افراد نوگواهینامه از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.
سرهنگ محسن ناصری افزود: افرادی که گواهینامه دریافت می کنند تا 3 ماه اجازه ندارند به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه رانندگی کنند.
وی تاکید کرد: این افراد از ساعت 12 تا پنج صبح و در جاده های برون شهری نیز اجازه رانندگی ندارند و موظف خواهند بود که علامت احتیاط راننده مبتدی است را هم در قسمت جلو و عقب خودرو نصب کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با بیان اینکه این محدودیت ها برای گواهینامه های موتورسیکلت نیز وجود دارد، یادآور شد: مدت این محدودیت ها یک سال بوده و از ابتدای سال 96 اجرایی خواهد شد.
ناصری اضافه کرد: اگر این افراد در این مدت مرتکب تخلف شوند، گواهینامه آنها توقیف و راننده به کلاس های آموزش رانندگی معرفی می شوند.
دریافت کننده: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.