براساس مطلب دریافتی شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، مسیر اصلی و آغاز راهپیمایی از چهارراه 15 خرداد(پارامونت) تا میدان آزادی(فلکه گاز)، از چهارراه گمرگ، چهار راه سینما سعدی و چهار راه مشیر به طرف چهار راه 15 خرداد و از سمت تقاطع پوستچی، تقاطع زند - ملاصدرا، چهار راه زند، دروازه سعدی و منشعبات زندشرقی و غربی بطرف میدان امام حسین (ع) و ازسمت میدان ارم میدان جام جم، تقاطع چنچنه، چهار راه باغ تخت و منشعبات، خیابان های مشکین فام، ابریشمی، پل باغ صفا و خیابان نشاط به طرف میدان و بلوار آزادی و شامل محدودیت‌های ترافیکی می شود.
بر این اساس، محدودیت‌های پیش بینی شده برای مسیر اصلی از ساعت 24 شنبه 21 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی بوده و توقف هرگونه خودرو در مسیرهای مذکور ممنوع است.
همچنین ازساعت 6 صبح 22 بهمن ماه از تردد وسایل نقلیه موتوری و غیره موتوری در طول مسیر راهپیمایی و مسیرهای اعلام شده، ممانعت خواهد شد.
در تمام خیابان های اصلی و فرعی منتهی به مسیراصلی راهپیمایی محدودیت و ممنوعیت تردد برقرار است و پلیس از شهروندان تقاضا دارد که برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9 و 30 دقیقه و از سه مسیر فرعی آغاز می شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) برگزار می شود.
6122 /1876
خبر:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.