به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود:
ماموران پلیس آگاهی شهرستان نی ریز، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده حامل خودرو شک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو یاد شده و بررسی مدارک متوجه شدند، چهار دستگاه خودرو سانتافه و 2 دستگاه خودرو BMV که از طریق این وسیله نقلیه حمل می شد از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.
گودرزی با اشاره به اینکه ارزش این خودروهای قاچاق 13میلیارد و 40 میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در ارتباط با این محموله قاچاق یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

** دستگیری سارقان احشام با 26 فقره سرقت در سپیدان
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان آمده است: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان سپیدان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ سلطان محمدی اظهار داشت: ماموران با بررسی پیشینه سارقان سابقه دار و با اقدامات فنی و تخصی، سه نفر از سارقان حرفه ای احشام را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به 26 فقره سرقت احشام در شهرستان سپیدان اعتراف کردند.
محمدی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
دریافت خبر: محمد امین افشار پور ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.