سرهنگ حمید معین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدودیت های ترافیکی شهر کرمان از میدان قرنی، سه راهی شهید مطهری و سه راهی بلوار قلعه، ولی عصر (عج)، میدان توحید، تقاطع پلیس در خیابان ابوحامد، سه راهی شهید رضوانی نژاد به سمت میدان بسیج، سه راهی ورزش و ارتش، سه راهی مصلی و همچنین تقاطع شهید مفتح به سمت میدان عاشورا خواهد بود.
وی ادامه داد: در تمام مسیرهای ذکر شده به سمت مسیر اصلی راهپیمایی محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه اعمال می شود.
سرهنگ معین زاده اظهار کرد: توصیه می شود راهپیمایان برای رفاه حال خود و دیگران تا جایی که امکان دارد از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند زیرا شرکت اتوبوسرانی کرمان برای تامین وسیله نقلیه مراسم تدابیر و تمهیدات مناسبی اندیشیده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان خاطر نشان کرد: شهروندانی که منازل آنها در مسیر راهپیمایی قرار دارد نیز از پارک کردن خودرو و وسایل نقلیه در معابر و خیابان خودداری کنند.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه از استان برگزار می شود و مسیر این مراسم بطور مشخص در شهر کرمان ساعت 9 صبح از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا خواهد بود.
فعالیت های فرهنگی و هنری در طول مسیر آیین راهپیمایی 22 بهمن در کرمان برگزار می شود و تجمع پایانی در میدان عاشورا خواهد بود.
تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2 هزار و 500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.