به گزارش ایرنا، فرماندار بوکان روز شنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها با اشاره به افتتاح 16 واحد مسکن مددجویی، افزود: 13 واحد از این تعداد شهری و سه واحد روستایی است.
به گفته وی برای اجرای طرح های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در مجموع پنج میلیارد و 630 میلیون ریال هزینه شده که سهم کمیته امداد 2 میلیارد و 600میلیون ریال، سهم نهادهای خیر سطح شهرستان 830 میلیون ریال و آورده افراد نیز 2 میلیارد و 200میلیون ریال است.
فرماندار بوکان گفت: 560 خانوار افراد زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) بوکان فاقد مسکن هستند و در منزل استیجاری زندگی می کنند.
خسروی اضافه کرد: 172 خانوار زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در بوکان دارای مسکن هایی هستند که نیاز به مرمت و بازسازی دارند.
خسروی در مورد دیگر طرح های افتتاح شده نیز افزود: مجتمع فرهنگی و هنری نور دانشگاه پیام نور که در زمینی به مساحت 400 مترمربع با 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه احداث شده، از جمله این طرح هاست.
به گزارش ایرنا در دانشگاه پیام نور بوکان تعداد 2 هزار و 100 دانشجو در 21 رشته کارشناسی و سه رشته کارشناسی ارشد پیام نور مشغول به تحصیل هستند.
امروز همچنین آئین گلبانگ انقلاب در سالن سه هزار نفری سوم خرداد با حضور مسئولان شهرستان برگزار و مراسم شعر خوانی دانش آموزی نیز برگزار شد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.