به گزارش ایرنا محمد مهدی شهریاری روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، اظهار کرد: صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک نیز از شرکت ها و واحدهای تولیدکننده دانش بنیان در آذربایجان غربی حمایت کند تا زمینه توسعه در این بخش هموارتر شود.
وی حمایت از نخبگان، واحدها و شرکت های دانش بنیان را از اصلی ترین سیاست های استان عنوان کرد و افزود: استانداری آذربایجان غربی نیز حمایت از نخبگان، پژوهشگران، واحدها و شرکت های دانش بنیان استان را جزو اولویت ها و سیاست های خود می داند و تا حد امکان از آنان حمایت می کند.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت هدایت سرمایه گذاری ها به سمت توسعه صنایع الکترونیک و رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان با توان اشتغالزایی و تولید ثروت، گفت: با همین رویکرد، هیات هایی از آلمان برای بازدید از واحدهای تولیدکننده محصولات دانش بنیان و همچنین سرمایه گذاری در این حوزه به آذربایجان غربی سفر می کنند.
مدیرعامل صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک نیز در این دیدار بر لزوم حرکت به سمت تکنولوژی و صنایع های اشتغال زا، ثروت آفرین و حافظ محیط زیست تاکید کرد.
علی وحدت در ادامه به مزیت های سرمایه گذاری در این بخش اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی دارای پتانسیل های جغرافیایی و بستر لازم برای توسعه ارتباطات بین المللی است و در تلاش برای بهره برداری از این ظرفیت ها برای توسعه منطقه هستیم.
به گزارش ایرنا در این جلسه تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی آذربایجان غربی به بیان مشکلات و مطالبه های خود از استانداری و صندوق صحا پرداختند.
همچنین پس از این جلسه مدیرعامل صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تعدادی از شرکت های دانش بنیان و واحدهای تولیدکننده محصولات دانش بنیان استان بازدید کردند.
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا)، شرکت دولتی و مادر تخصصی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است که به حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در بخش های خصوصی و تعاونی می پردازد.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.