رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: رکود بازار و عدم توانایی رقابت و صادرات محصولات تولیدی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان سلماس هستند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفر مهدی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمبود نقدینگی با توجه به عدم پرداخت تسهیلات رونق تولید از سوی بانک‌های عامل با ایجاد شرایط غیرممکن برای دریافت تسهیلات و نیز سوء مدیریت از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان سلماس می باشد که نیاز است برای خروج از رکود، صادرات محصولات تولیدی تسهیل شود.

وی همچنین از ساماندهی واحدهای تولیدی بدون مجوز خبر داد و افزود: ساماندهی واحدهای تولیدی بدون مجوزی که در حال فعالیت هستند، در دستور کار این اداره قرار دارد.

مهدی زاده با اشاره به عملکرد مرداد امسال اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس اظهار کرد: در مرداد ماه امسال تعداد چهار فقره جواز تاسیس با پیش‌بینی اشتغال 52 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

 وی ادامه داد: این جوازهای تاسیس با سرمایه‌گذاری 76 هزار و 835 میلیون ریال و یک فقره پروانه بهره‌برداری با اشتغال 10 نفر و سرمایه‌گذاری 10 هزار و 969 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 545  واحد صنفی و غیر صنفی مورد بازرسی قرار گرفت تصریح کرد: در این رابطه 27 تخلف به ارزش ریالی 17 میلیون  ریال ثبت شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس افزود: در حوزه آرد و نان نیز 216  مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به 9 فقره تشکیل پرونده به ارزش ریالی سه میلیون ریال شد


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.