محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: دولت یازدهم نه در حرف که در عمل نیز توجه به حوزه اشتغال و تولید را در رأس برنامه های خود قرار داد که نتیجه این امر را می توان به ایجاد هشت هزار و 384 فرصت شغلی مستقیم تنها در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین اشاره کرد.
وی افزود: تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده از سال 92 تا پایان مرداد امسال، 43 فقره با ظرفیت ایجاد یک هزار و 170 نفر اشتغال با سرمایه گذاری 2 هزار و 740 میلیارد ریال است که این میزان در مدت مشابه چهار سال قبل از سال 92 تعداد 32 فقره بوده است.
وی اظهار کرد: تعداد پروانه صادره ناشی از توسعه و اصلاح ظرفیت از سال 92 تا پایان مرداد ماه امسال 30 فقره با ظرفیت ایجاد اشتغال 340 نفر با سرمایه گذاری 930 میلیارد ریال است.
یوسفی اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری در حوزه صنعت شهرستان ورامین از سال 92 تاکنون 367هزار میلیارد ریال است که این حوزه یک هزار و 384 فرصت شغلی مستقیم به همراه داشته است.
وی بیان کرد: در حال حاضر 35 پروژه صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در شهرستان ورامین وجود دارد که با بهره برداری از این واحدها، یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.
فرماندار ورامین اظهار کرد: شهرستان ورامین از 350 واحد صنعتی برخوردار است که بخشی از این واحدها در شهرک های صنعتی سالاریه، چرمشهر، شهید ملاآقایی و شهرک صنعتی غیر دولتی خیرآباد مستقر و بخشی دیگر خارج از این شهرک ها به کار تولید مشغول هستند.
وی بیان کرد: از شهریور سال 92 تاکنون 4 هزار و 397 پروانه کسب عادی و 214 پروانه کسب ایثارگری در حوزه های تولیدی، توزیعی و خدماتی و 497 کارت قالی بافی در سطح شهرستان ورامین صادر شده است که نسبت به چهار سال قبل از سال 92 از رشد 30 درصدی برخوردار شده است.
نماینده دولت در ورامین افزود : فرصت های شغلی ایجاد شده در واحدهای صنفی شهرستان ورامین طی چهار سال گذشته حداقل هفت هزار فرصت است.
وی تأکید کرد: توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه اشتغال و تولید نه تنها در شعار که در عمل نیز ثابت شده که تنها نمونه ای از آن را می توان به بکار گیری 8 هزار و 384 نفر در حوزه صنعت ، معدن و تجارت مشاهده کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.