نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: خصوصی سازی به نعنای واقعی در کشور اتفاق نیافتاده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سید تقی کبیری در مراسم معارفه شهردار فیرورق  با اشاره به لزوم پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت : خصوصی سازی در کشور به معنای واقعی آن اتفاق نیافتاده است .
وی با اشاره به لزوم قطع وابستگی به بودجه نفت اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در مورد قطع وابستگی به بودجه نفتی هشدار داده اند که متاسفانه گوش شنوایی نبوده است.
کبیری بابیان اینکه وابستگی به بودجه نفت موجب بد آموزی شده است تصریح کرد : با کوچکترین فشار و تحریم نفت مدیریت جامعه دچار مشکل می شود .
وی آخرین گزینه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی را ناامید کردن از نظام وناکارآمدن نشان دادن آن عنوان کرد و گفت : متاسفانه برخی مسئولین با سومدیریت و برنامه های ضعیف در بخش بیکاری ، معیشت و گرانی موجب بوجود مشکلات در جامعه شدند .
این نماینده مجلس لزوم ایجاد در آمد پایدار را برای شهرداری ها خواستار شدو گفت :توسعه و پیشرفت واقعی با جذب سرمایه گذاران و ایجاد در آمد پایدار بوجود خواهد آمد .
کبیری کمبود آب را از مشکلات عمده شهرستان خوی عنوان کرد و گفت : خوی در استان به شهرستان بدون سد معروف است در حالیکه شهرهای کوچکتر دارای سد می باشند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.