'علی پیام' روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران مهاباد افزود: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نیز برای ایثارگران تشکیل شده تا زمینه اشتغال و سرمایه گذاری این قشر فراهم شود.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد امسال این اداره در خصوص اشتغال ایثارگران، گفت: امسال سه هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب 15 طرح خود اشتغالی و 9 طرح مشاغل خانگی به ایثارگران اعطا شده است.
'ناصر روشنفکر' اضافه کرد: در این مدت سه نفر در آموزش و پرورش، یک نفر در تامین اجتماعی، یک نفر در اداره استاندارد و یک نفر نیز در بخش خصوصی مشغول بکار شدند.
وی ادامه داد: بیش 120 نفر از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در طرح ملی کارورزی مهاباد ثبت شدند.
روشنفکر همچنین در خصوص بیمه ایثارگران نیز گفت: در این مدت 12 نفر در بخش بیمه خویش فرما زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
وی گفت: 35 پروانه کسب و یک پروانه بهره برداری در 9 ماهه امسال برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران صادر شده است.
وی با بیان اینکه 319 نفر از خانواده ایثارگران در سطح شهرستان بیکار هستند، گفت: 148 نفر از آنان دارای فوق دیپلم، لیسانس و تحصیلات بالاتر هستند.
معاون استاندار و فرمانداره ویژه شهرستان مهاباد نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه ایثارگران در جامعه، تاکید کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون کسانی است که از جان خود گذشته و امروز خدمت به خانواده آنان موجب رضای خداوند است.
مهاباد با 237 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و 764 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.