احد هوشمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، در این دوره 10 هزار و 650 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
وی اضافه کرد: بعد از داوری طی سه مرحله، 91 اثر حائز شرایط حضور در نمایشگاه و نامزد دریافت 10 جایزه برتر این جشنواره معرفی شدند.
به گزارش ایرنا دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های تعاملی و خلاقانه هنری از سوم بهمن تا چهارم اسفند سال جاری با موضوع آزاد با رویکرد معرفی آثار هنری با قابلیت های نوین و تعامل گرا و تولید ایده های اصیل و مفهومی در موسسه فرهنگی و هنری صبای تهران برگزار می شود.
به گزارش ایرنا 'یاسر قادر'، کارشناس واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی و 'شیدا فلاحی' هر 2 از هنرمندان فعال در عرصه هنرهای تجسمی در آذربایجان غربی هستند.
آثار این هنرمندان پیش از این برگزیده بین 300 گرافیست نهایی /Short list/ جشنواره بین المللی بهداشت برای همه در فرانسه (2015)، برگزیده فراخوان بین المللی دو سالانه هنر و طراحی نشان انجمن طراحی گرافیک در چک ( 2014)، برگزیده جشنواره بین المللی حق داشتن مسکن در فرانسه (2013)، انتخاب در بخش نخست/Short list/ جشنواره بین المللی آرت مور لهستان (2012)، برگزیده جشنواره بین المللی آفدستا در تهران (1392)، جشنواره منطقه ای نسلی از آفتاب در اورمیه (1390) و برگزیده جشنواره بین المللی صلح و دوستی در تهران (1386) بوده است.
7129/2093
**خبر: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.