به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: سلامت جامعه در سایه مقابله با ریا، رشوه، اختلاف، خیانت و کم کاری در ادارات و جامعه تحقق می یابد و مدیران باید در این امر پیشقدم شوند.
وی با تاکید بر اینکه اگر اعمال و رفتار انسان در جامعه مناسب نباشد، خداوند رحمت خود را از بندگانش دور می کند، افزود: مسلمانان باید دچار غفلت نشوند و نزول نعمت و رحمت الهی را خواستار شوند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه دعا کردن کلید باز شدن درب های رحمت الهی است، افزود: هر کاری در این جهان مادی بازخوردی دارد و بر همین اساس مردم باید از اعمال خود استغفار کرده و با عدالت در جامعه رفتار کنند.
وی با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از مواد غذایی ما از خاک تولید می شود، افزود: مسئولان باید از خاک زراعی به ویژه در منطقه حاصل خیز آذربایجان غربی حفاظت کنند تا در آینده از بحران های خاک جلوگیری شود.
وی ادامه داد: مسئولان باید بیش از پیش به محصولات کشاورزی توجه کرده و از واردات محصولاتی که دارای تولید داخلی است، جلوگیری کنند تا کشاورزان دچار ضرر نشوند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.