به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و جان فشانی سربازان گمنام و نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه پر از آشوب و نا امن خاورمیانه به جزیره امن و آرامی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: امروز کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در کشورهای اسلامی اقدام به قتل و کشتار مسلمانان و ایجاد فتنه و آشوب کرده اند و تمام توان و تلاش خود را برای نابودی اسلام و مسلمین به کار بسته اند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دشمنان هر آنچه را که در توان داشتند برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند اما به یاری خداوند متعال، رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و آگاهی ملت انقلابی ایران تمام توطئه های آنها نقش برآب شده است.
وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی باید قدردان این نعمت الهی باشند که امروز در کشوری زندگی می کنند که امینت و آرامش در آن موج می زند و هیچ دشمن و حکومتی نتوانسته است در آن ایجاد آشوب و نا امنی کند.
وی با محکوم کردن قتل عام مسلمانان میانمار افزود: آنچه که امروز در کشور میانمار اتفاق افتاده است، زنگ خطری برای مسلمانان سراسر جهان است، بنابراین همه مسلمانان باید هوشیار باشند و حمایت و پشتیبانی خود را از مسلمانان بی دفاع و مظلوم میانمار اعلام کنند و به دشمنان اجازه ندهند که خون مسلمانان به راحتی و در سکوت کشورهای به ظاهر طرفدار دموکراسی پایمال شود.
ماموستا سجادی در پایان به جشن عاطفه ها اشاره کرد و افزود: جشن عاطفه ها اقدامی بسیار نیک و پسندیده است که هر ساله توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) برای کمک به نیازمندان و فقرا به ویژه به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می شود و بر همه توانمندان و ثروتمندان جامعه واجب است که به نیازمندان کمک و در این جشن معنوی شرکت کنند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: امید بهمنی
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.