به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز این هفته اظهار کرد: مرکز فرهنگی سازمان ملل (یونسکو) چند بار جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از موفق ترین کشورهای جهان در مبارزه با بی سوادی معرفی کرده و این نشان از عملکرد موفق نهضت سواد آموزی است.
وی با اشاره به اینکه اولین کلمه و نخستین فرمان الهی در آخرین کتاب آسمانی امر به خواندن است، ادامه داد: در دین اسلام جست‌ و جوی دانش از ارجمندترین کارهاست و مسلمانی که به دنبال این هدف نباشد، سرزنش می‌شوند؛ بشارت‌های فراوانی برای جویندگان دانش وجود دارد زیرا خداوند جویندگان دانش را دوست دارد.
امام جمعه چایپاره با بیان اینکه روز پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله نامگذاری شده ‌است، افزود: در زلزله کرمانشاه خانه های زیادی تخریب شد و بازسازی آنها در آستان هفصل سرما نیاز به کمک خیران دارد.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز شماره حساب 100 امام راحل را جهت کمک خیران اعلام کرده است تا مردم کمک های خود را به این شماره حساب واریز کنند و کارهای ساخت و ساز خانه های تخریبی به سرعت ادامه یابد.
به گزارش ایرنا چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.