فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از جمع آوری ۶۵۰ هزار سند از ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی سردار عابدین خرم در اختتامیه کنگره ۱۲هزار شهید استان افزود: در ارتباط بااسناد مرتبط باشهدا ۶۵۰هزار سند که ۵هزار قطعه عکس و 1200 فایل صوتی جمع آوری شده واهتمام ویژه ای درحوزه تالیف و نشر آثار نقش استان در انقلاب ،بحران های داخلی وجنگ شده و همچنین ۱۷۰عنوان کتاب و دایرة المعارف شهدای استان نیز تدوین شده است.

وی به اقدامات کنگره در تکریم حق شهدا و ایثارگران استان اشاره کرد و افزود: کنگره ۱۲هزار شهید استان با اتکا به مددالهی و عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری در حد بضاعت خود در دو حوزه علمی و پژوهشی واسناد مرتبط باشهدا و برنامه ریزی جامع وتهیه بانک اطلاعاتی در حوزه جریان سازی وفضای مجازی وفرهنگی انجام داده است.

سردارخرم تصریح کرد: تهیه ۳۰ مستند از زندگینامه شهدا، نرم افزار چند رسانه ای، فیلم سینمایی شهید باوری و امینی،ایجاد نهضت فراگیر مردمی در زمینه برگزاری یادواره شهدا از سایر اقداماتی بوده که در راستای برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید در استان انجام شده است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی ادامه داد: 175 اِلِمان و یادمان شهدا در استان نصب شده که از شهدای اقشار مختلف استان هستند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.