فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و محرومیت‌زدایی غیر قابل انکار است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم عصر امروز در تجمع هزاران نفر از بسیجیان ارومیه که در سالن شهیدان آهندوست و با حضور سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی مشاور و دستیار ارشد فرمانده کل قوا برگزار شد تصریح کرد: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و محرومیت‌زدایی غیر قابل انکار است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید مراد از بسیج فقط یک مجموعه نظامی نیست بلکه مجموعه‌ای از نیروهایی است که توان خود را به میدان عمل به دست می‌آورند و در فرجام بخشی کارهای مختلف سهیم هستند.

سردار خرّم افزود: امروز کسی که خود را بسیجی می‌داند لازم است تمام توان خود را در عرصه‌های مختلف به کار گیرد که در این صورت شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تری در کشور خواهیم بود.

وی افزود: امروز هدف ما باید تربیت هزاران بسیجی دانشمند مانند شهید احمدی روشن و تربیت هزاران بسیجی نماینده همچون شهید دیالمه باشد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز ۱۰۰ هزار نفر از  بسیجیان در قالب برنامه شکوه مقاومت در آذربایجان غربی تجمع کردند تا با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کنند و این راه را ادامه خواهیم داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.