مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:230 عنوان کتاب کودک ارسال شده از طرف اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور از 11 آذر تا 20 دی ماه سال جاری در مراکز مختلف کانون استان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
جواد زاهدی افزود: این نمایشگاه از 11 تا 16 آذر در کانون شماره سه ارومیه ، 18 تا 25 آذر در کانون شماره یک ارومیه ، از 26 آذر تا 2 دی در مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه دایر است.
وی اضافه کرد: همچنین این کتاب‌ها از سه تا 10 دی در کانون خوی، و 11 تا 20 دی در کانون شماره 2 مهاباد در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی ادامه داد: دعوت از نویسندگان و شاعران استانی از برنامه‌هایی است که در حاشیه این سفر و در کنار نمایشگاه‌ها در مراکز کانون اجرا می شود.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.