معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای مراکز کانون این دل سازه‌ها را با هدف اهدا به خادمان و زائران اربعین حسینی در مراکز کانون در ارومیه و دیگر شهرستان‌ها خلق کرده اند.
زهرا آبسوران افزود: آثار و دست سازه‌های اعضا به علت کاربردی و سبک بودن در قالب انواع صنایع دستی تزئینی و محلی از جمله دستمال، کیف‌های دستی و سر بند خلق شده است.
وی بیان کرد: تعمیق آموزه‌های عاشورایی بین کودکان و نوجوانان، پرورش شور و شعور حسینی و مشارکت اعضا با دست سازه‌ها و دل‌نوشته‌های خود با راهیان کربلا از اهداف این برنامه فرهنگی هنری است.
به گزارش ایرنا این دست سازه‌ها به نام خود اعضا به استان خوزستان ارسال شده است تا از این طریق در اختیار زائران کربلا قرار گیرد.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.