جواد زاهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 20 تا 26 خرداد بلیط این فیلم در سینماهای کانون استان به فروش می رسد، افزود: این فیلم 27 خرداد در سینما کانون‌ شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب به نمایش درمی آید.
وی اضافه کرد: هامون و دریا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی با بیان اینکه این فیلم در سال 86 ساخته شده و درباره هامون نوجوان دوتارنواز است، ادامه داد: هامون به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می‌کند و بین او و دریا /دخترعمویش/ عشقی فرازمینی جاری است.
وی افزود: بیماری دریا /دختر قالیباف روستایی/، هامون و تعدادی از نوجوانان روستا را به کویر می‌کشاند تا آنان با گذر از آن مسیر پرخطر برای دریا دارو تهیه کنند.
به گزارش ایرنا، طرح کانون نمایش از پاییز 95 با اکران آثار پویانمایی و فیلم‌های کوتاه و بلند سینمایی برای اعضای کتابخانه‌های کانون و عموم در سینما کانون‌های مراکز استان‌ها آغاز شده و به مرور بر تعداد آن‌ها در شهرستان‌ها نیز افزوده شده است.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.