جواد آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی 650 میلیارد تومان طلب به ویژه از بیمه ها و 420 میلیارد تومان بدهی به نهادها و شرکت های مختلف دارد.
وی اظهار کرد: برخی از افراد در شبکه های اجتماعی، عامل تعطیلی این کارخانه را دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی معرفی کرده اند که بسیار دور از انصاف است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در برخی از شبکه ها نیز بدهی دانشگاه به این کارخانه را 42 میلیارد تومان ذکر کرده اند که رقمی نادرست است.
آقازاده گفت: انتظار ما از رسانه ها و خبرنگاران، درج اخبار شفاف و در عین حال صحیح و دقیق از موضوعات است تا باعث تشویش افکار عمومی نشود.
به گزارش ایرنا، امروز در برخی از کانال های خبری، تعطیلی کارخانه دستکش حریر با دهها کارگر مطرح شد و در برخی از گروه های خبری نیز مطالبی در خصوص نقش دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این باره نوشته شد.
دستکش از جمله ملزومات اقدامات بهداشتی و درمانی به شمار می رود که دانشگاه علوم پزشکی آنها را از تولیدکنندگان داخلی تامین می کند.
8137/3072
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.