در پیامی که روز دوشنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صادر شده، خطاب به مردم زلزله زده استان کرمانشاه آمده است: سلام‌های گرم و آکنده از احساس همدردی اینجانب را پذیرا باشید؛ زلزله آیتی از هزاران نشانه الهی است که بندگان مومن را امیدوار به وجود نازنین حضرت باری‌تعالی نگه داشته و عظمت الهی را بر رخ منکران وجود الوهیت می‌کشد؛ لیکن خسارات ناشی از این حادثه دلخراش و جانسوز است که باز با استعانت از درگاه احدیت، سهل و آسان می‌ شود.
زلزله اخیر در استان‌های غربی کشور که هم استانی‌های عزیز نیز در آذربایجان غربی آن را احساس نمودند خساراتی را به بار آورده است که ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار در این استان و دیگر استان‌های غربی از مسئولان درخواست دارم با تمام توان و در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به یاری مردم شتافته و از محنت ایشان بکاهند.
به گزارش ایرنا، شب گذشته /یکشنبه/ در منطقه مرزی ایران و عراق زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر به وقوع پیوست که در بسیاری از شهرستان های آذربایجان غربی به خصوص شهرستان های جنوبی استان احساس شد.
مصدوم شدن هفت نفر در شهرستان سردشت و ترک خوردگی جدی برخی از ساختمان های شهرستان های جنوب آذربایجان غربی از جمله خسارت های جانی و مالی زلزله منطقه مرزی ایران و عراق است.
قطع شدن برق در تعدادی از روستاهای شهرستان مهاباد که پس از ساعتی برقرار شد از دیگر تبعات زلزله شب گذشته بوده است.
در پی این زمین لرزه، شهرستان های غربی استان کرمانشاه از جمله سرپل ذهاب بیشترین خسارت را داشته اند.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.