جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمبولانس های اورژانسی با تجهیزات کامل به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده این استان اعزام شده و به نیروهای اورژانس این استان کمک می کنند.
وی با اظهار همدردی با مردم مناطق زلزله زده بیان کرد: برای هرگونه کمک به مردم آسیب دیده در مقوله های بهداشتی و درمانی آمادگی کامل داریم.
وی اضافه کرد: زلزله شب گذشته در آذربایجان غربی تلفات نداشته و فقط سه نفر در شهرستان سردشت مصدوم شده اند که تحت درمان بوده و حال عمومی آنها خوب است.
وی اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله، همه مراکز درمانی آذربایجان غربی از ساعات اولیه وقوع در آماده باش بوده اند ولی مشکل خاصی در این مدت مشاهده نشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در خصوص دانشجویان دیگر استان هایی که مقیم این استان هستند نیز گفت: خانواده های دانشجویان آسوده خاطر باشند زیرا حال تمامی دانشجویان خوب بوده و آسیبی به خوابگاه ها وارد نشده است .
به گزارش ایرنا، یکشنبه شب در منطقه مرزی ایران و عراق زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر به وقوع پیوست که در بسیاری از شهرستان های آذربایجان غربی از جمله شهرستان های جنوبی استان احساس شد.
در پی این زمین لرزه، شهرستان های غربی استان کرمانشاه از جمله سرپل ذهاب بیشترین خسارت را داشته اند.
8137/2093
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.