** استاندارآذربایجان غربی:
نقش روحانیت در رفع بحران های اجتماعی انکارناپذیر است
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با نماینده ولی فقیه و علمای اهل تشیع و تسنن آذربایجان غربی گفت: نقش روحانیت در رفع بحران های اجتماعی انکارناپذیر است.

** مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی:
زلزله در آذربایجان غربی خسارت جانی نداشت / مردم نگران نباشند
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله در شمال عراق و کرمانشاه، گفت: بر اساس گزارش فرمانداری ها و هلال احمر این زلزله در سطح این استان خسارت جانی نداشته و خسارت های مالی نیز جرعی بوده است.

** تشکیل کمیته مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
در پی وقوع زلزله در مرز ایران و عراق و نگرانی های برخی از اهالی آذربایجان غربی، کمیته مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق در این استان تشکیل شد

** تمایل پاپ فرانسیس برای سفر به ارومیه
رئیس مرکز مطالعات ادیان و اقوام دانشگاه ارومیه با اشاره به دیدار خود با معاون پژوهشی مرکز تحقیقات مشترک اتحادیه اروپا /واحد رم ایتالیا/، گفت: طبق اظهارات 'مت تئو گوچئونه (Guccione)'، پاپ فرانسیس (Franciscus) نیز برای سفر به ارومیه و بازدید از کلیسای ننه مریم تمایل دارد.

** تخصیص 1500 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های کشاورزی در آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تخصیص یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های اولویت دار کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این اعتبار قرار است در بخش های کشت گلخانه ای، مکانیزاسیون کشاورزی و پرورش ماهی در قفس هزینه شود.

** افزایش 2 برابری جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی
رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی با اشاره به تحصیل 9 هزار و 300 دانشجو در این دانشگاه، گفت: تعداد دانشجویان در سال جاری تحصیلی نسبت به سال گذشته نزدیک به 2 برابر افزایش یافته است.
8135/ 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.