** رحمانی فضلی: ترامپ اطلاعات کافی در مورد ایران ندارد
وزیر کشور با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ترامپ اطلاعات کافی در رابطه با ایران ندارد و مشاوران وی به وظیفه خود در این رابطه عمل نکرده اند.

** آمار ضد و نقیض از تعداد کشته و مصدوم های حادثه آتش سوزی بیمارستان در میاندوآب تکذیب شد
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اخبار ضد و نقیض در خصوص تعداد کشته ها و مصدومان حادثه آتش سوزی بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب در شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد.

** امام جمعه ارومیه:
تبلیغات سوء دشمن علیه سپاه نشانه موفقیت پاسداران در انجام ماموریت هاست
نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تبلیغات سوء دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده موفقیت پاسداران در انجام ماموریت ها و ترس استکبار جهانی از این نیروی عظیم مدافع اسلام است.

** امام جمعه مهاباد:
دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه از واژه های شیعه و سنی استفاده ابزاری می کنند
امام جمعه مهاباد گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم برای اختلاف و تفرقه بین مسلمانان از واژه های شیعه و سنی استفاده ابزاری می کنند.

** چهار نفر در آذربایجان غربی با اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی جان دوباره یافتند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به اهدای چهار عضو جوان مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند در ارومیه گفت: این مرد 49 ساله سلماسی در وصیت نامه خود، اهدای اعضای بدن خود را وصیت کرده بود.

** آغاز هفته فرهنگی حرم امام حسین (ع) در تکاب
عطر و بوی حسینی در شهر عشاق می پیچید
هفته فرهنگی حرم منور امام حسین (ع) و عتبات عالیات عراق با عنوان 'نسیم عاشورا' با حضور بیش از 40 نفر از خادمان حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان تکاب آغاز شد تا عطر و بوی حسینی در شهر عاشقان سالار شهیدان به مشام برسد.

** صدرنشینی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر آذربایجان غربی
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با عنوان جام ' چی چست ' امروز/جمعه/ با چندین دیدار در شهرهای مختلف این استان دنبال شد که پس از پایان این دیدارها تیم شهرداری ارومیه با 33 امتیاز در صدر قرار گرفت.

** ورود همراه با مقاومت تکنولوژی به سبک زندگی
انجام 408 هزار خرید اینترنتی در آذربایجان غربی
خرید اینترنتی در دنیای پرتلاطم امروز که گام موثری برای استفاده بهینه از وقت به شمار می رود، روز به روز در حال گسترش است و به گفته مدیرکل پست آذربایجان غربی در یک سال گذشته بیش از 408 هزار فقره خرید اینترنتی در این استان انجام و محموله های مربوط به این خریدها توسط این شرکت جا به جا شده است.

** نقش نظارتی والدین در کاهش آسیب بازی های رایانه ای غیرمجاز
بازی های رایانه ای غیرمجاز که گاه و بیگاه در گوشه و کنار دنیا قربانی می گیرد، کاربران را در دنیایی از فضاسازی های منفی قرار داده است و آسیب های ناشی از آن تنها در سایه توجه بیش از پیش به نقش نظارتی والدین در گزینش و خرید این بازی ها کاهش می یابد.

** انفجار در بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب یک فوتی و سه مصدوم برجاگذاشت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حادثه انفجار و آتش سوزی بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب، یک نفر از بیماران جان خود را از دست داد و یک بیمار به همراه 2 نفر از کارکنان این بخش مصدوم و به بیمارستان دیگر منتقل شدند.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.