نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در ارومیه آغاز بکار کرد.

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجلان غربی سردار ناصر اصلانی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که در میدان انقلاب ارومیه دایر است افزود: پیام نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد این است که امروز معضل مواد مخدر یک  تهدید جهانی است و مختص به منطقه ای خاص نبوده و  امروز همه مردم در مبارزه با این پدیده شوم مسئول هستند .

وی افزود: هر کس که میتواند در این حوزه فعالیت کند و اگر سهل انگاری داشته باشد مطمئنا  اول نسبت به خانواده ، به شهر ، استان و کشور خود جفا کرده است.

سردار اصلانی تصریح کرد: منظور از اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر،  یعنی اینکه ما به تنهایی نمی توانیم با این پدیده شوم مبارزه کنیم،  بلکه با مشارکت تمام آحاد مردم  و با تلاش، دانش و آگاهی عمومی  باید با ان مقابله کنیم .

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  گفت: ما در جهان 29 میلیون نفر معتاد داریم و  امروز در بحث مقابله با مواد مخدر، خواه یا ناخواه در مقابل یک سیل  عظیم هستیم و پس باید همه با همکاری و همدلی  همدیگر، در مبارزه و پیشگیری از آن تلاش کنیم  .

وی تصریح کرد:  نیروی انتظامی، مرزبانی، اداره اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیم بیش از 3 هزار شهید ، نشان دهنده قاطعیت، ایثار و فداکاری های صورت گرفته در عرصه مبارزه با این پدیده شوم هست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.