سردار ناصر اصلانی روز شنبه در آئین گشایش نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در ارومیه افزود: هر فرد می تواند به اندازه توان خود در راستای مبارزه با مواد مخدر تلاش کند و نباید از این تلاش پا پس بکشد.
وی اضافه کرد: امروزه مشارکت آحاد مردم و ایجاد آگاهی عمومی برای مبارزه در راستای مقابله با شیوع اعتیاد به مواد مخدر در جامعه ضروری است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار تعداد معتادان در دنیا 29 میلیون نفر است، ادامه داد: این آمار نشان می دهد که مبارزه با مواد مخدر یک نیاز بین المللی است.
شهردار ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم خانواده ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار کرد: موضوع اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم باید با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و خانواده ها از آن پیشگیری شود.
محمد حضرت پور بیان کرد: دشمن همواره در پی پیاده کردن اهداف شوم خود در ایران بوده که یکی از آنها ترانزیت مواد مخدر به داخل کشور است.
وی تاکید کرد: متاسفانه گرایش به استفاده از مواد مخدر صنعتی بین جوانان تحصیل کرده بسیار زیاد شده است و باید در مقابله با این امر تدابیر جدی اندیشیده شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در راستای آگاهسازی عمومی در خصوص معضل مواد مخدر به مناسبت هفته ناجا در میدان انقلاب ارومیه راه اندازی شده است.
هفته ناجا از روز گذشته /14 مهر/ آغاز شده است و تا 27 مهرماه جاری ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.