حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی گفتمان جوانان و ورزشکاران با محوریت دفاع مقدس و قیام عاشورا افزود: پیگیری مشکلات جوانان از اولویت های مسئولان است و جوانان نیز باید مصرّانه مطالبه های خود را دنبال کنند.
وی با ابراز امیدواری از برگزاری بیش از پیش نشسست های صمیمی بین جوانان و مسئولان اضافه کرد: ما از تشکیل چنین جلساتی که بسیار پر محتوا و حائز اهمیت است، حمایت می کنیم زیرا ممکن است ما از برخی مشکلات نامطلع باشیم و جوانان برخی مسائل را گوشزد کنند.
وی اظهار کرد: مسئولان ادارات باید از مشاوران جوان خود استفاده بکنند و اگر غیر از این باشد خود جوانان این مسئله را از مدیران و مسئولان پیگیر باشند زیرا وجود مشاوران جوان در هر اداره ای لازم است.
وی با اشاره به سوء استفاده برخی سود جویان از تفرقه افکنی قومی و مذهبی در جامعه افزود: باید با اتحاد بیش از پیش اجازه ندهیم این چنین افراد به خواسته های خود برسند.
امام جمعه ارومیه با تشکر از جوانان فعال در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی و قرآنی گفت: تلاش شما جوانان منجر شده تا این استان در تمامی زمینه های فرهنگی، مذهبی و ورزشی دارای مقام و مدال در سطح ملی و بین المللی باشد و این از الطاف خداوند متعال است و باید قدردان این رحمت بیکران الهی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 57 سازمان مردم نهاد در امور جوانان آذربایجان غربی گفت: تعداد سازمان های مردم نهاد فعال در امور جوانان این استان از هشت سازمان در سال 1394 به 57 سازمان در سال جاری رسیده که این امر نشانگر توجه دولت و اداره کل ورزش و جوانان استان به توسعه‌‎ مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی و شرکت جوانان در این امور است.
عبدالله چمن گلی ادامه داد: تشکیل سازمان های مردم نهاد از اولویت های اساسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است تا از ایده های خلاقانه جوانان در امور مختلف این استان بهره گیری شود.
وی با اشاره به تخصیص 60 میلیارد ریال برای ساخت هفت خانه جوان در استان گفت: خانه جوانان ارومیه آماده است تا بخشی از اوقات جوانان در این مکان پر شود و شهرهای مهاباد، سردشت، اشنویه، خوی، ماکو و میاندوآب نیز صاحب خانه جوان می شوند.
به گزارش ایرنا در ادامه این نشست سیامند رحمان، مهدی کاتب، علی غیور و نعیمه بابازاده به عنوان نمایندگان جوانان و ورزشکاران به ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص مشکلات ورزشکاران و مشکلات بخش های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و اشتغال جوانان پرداختند.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.