به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بهنام قلی اوغلی در جمع خبرنگاران ضمن بیان جزئیات پروژه سرمایه گذاری مشارکتی رُزِت گفت: پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی رزت ارومیه با سرمایه گذاری هولدینگ بوکا و مشارت شهرداری ارومیه در زمینی به وسعت ۵۴ هزار و ۷۰۰ متر و زیربنای ۲۱۳هزار مترمربعی در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه که عملیات ساخت مجدد آن از بهمن ۹۵ آغاز شده است، با طراحی یک شرکت بین المللی و معتبر یونانی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه رزت در ۲ فاز اجرای می شود که فاز نخست آن در ۱۳ هزار مترمربع و در ۵ بلوک در شش ماهه نخست سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

قلی اوغلی گفت: بر طبق زمان‌بندی جدید توسط سرمایه گذار این پروژه، عملیات اجرایی مجموعه رزت طی ۴۸ ماه به اتمام خواهد رسید که فاز نخست آن به هایپرمارکت در ابتدا و سپس فاز دوم آن شامل پارکینگ و واحدهای تجاری نیز حداکثر تا سال ۱۴۰۰ بصورت کامل افتتاح به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر پروژه سرمایه‌گذاری عظیم رزت شهرداری ارومیه تصریح کرد: کل قرارداد منعقده بین شهرداری ارومیه و سرمایه گذار برای احداث این پروژه رقمی افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تامین شده است و سرمایه گذار بازپرداخت سهام خریداری شده توسط مشارکت کنندگان و خریداران واحدها را نیز تقبل کرده است.

وی افزود: سهم شهرداری ارومیه در این پروژه مشارکتی ۳۰ به ۷۰ است که با اتمام آن کار تفکیک سهم هر مشارکت‌کننده انجام خواهد شد.

قلی اوغلی گفت: این پروژه خواهد توانست زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰۰ نفر را فراهم کند.

46


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 757656
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.