استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران دستگاهها موضوع پدافند غیرعامل را جدی تر دنبال کنند .

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری استان افزود: بایدخودمان را در مقابل حوادث، مستحکم کنیم و نباید مردم از این عدم پیش بینی ها آسیب ببینند.

وی تصریح کرد:  آذربایجان غربی بعنوان یک استان مرزی ویژگی های خاص خودش را دارد و هر روز در شرایط جدیدی قرار می گیرد بنابراین مدیران باید با هوشیاری و بر اساس سیاست های روز که تعیین می شود گام بردارند.

سعادت گفت: مردم آذربایجان غربی نیز همواره و در مقاطع تاریخی مختلف ضمن دشمن شناسی و درک شرایط روز از توطئه های دشمنان و جریان های تجزیه طلبانه و اختلاف انگیز، عبور کرده و از این آزمون ها سربلند بیرون آمده اند؛ این مردم اعم از ترک و کرد و اقوام و ادیان مختلف همواره در مسیر سیاست های رهبری که به استقلال کشور، ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی و حفظ کیان اسلامی انجامیده گام برداشته اند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استان در راه حفظ و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی 12 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده که در میان این شهدا، همه اقوام وجود داشته است افزود: امنیت پایدار موجود در این منطقه از کشور نتیجه اتحاد اقوام و پیروان ادیان زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سعادت به موضوع همه پرسی اقلیم کردستان هم اشاره کرد و گفت: عده ای چشم‌ها را به تجزیه‌طلبی در مرزهای خارج از کشور معطوف کرده اند در حالی که دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی یکپارچه است و آنهایی که مساله همه پرسی را راه انداختند باید بدانند که در زمین دشمن بازی کرده اند و این طرح تجزیه طلبی نه برای توسعه و پیشرفت بلکه صرفا برای تامین امنیت رژیم نامشروع اسرائیل طراحی شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به تغییر و تحولات در مدیریت ها، به هیچ نباید در مدیران احساس سستی پیش بیاید ما به عنوان خدمتگزار مردم تا آخرین روز که در منصب کار هستیم مسئولیم و اگر هم کوتاهی و قصوری داشته باشیم پاسخگو هستیم.

وی ضمن تبریک مدیران و دستگاههای اجرایی که در جشنواره شهید رجایی استان حائز رتبه برتر شدند گفت: موظفیم از نیکوکاران تجلیل و بدکاران را مجازات کنیم وهمچنین کسب رتبه برتر توسط یک دستگاه، حاصل مجموعه عملکرد مدیران و کارکنان آن دستگاه است و نباید این موفقیت، صرفا به نام مدیر مجموعه ثبت شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.